Niektóre firmy prowadzą masową korespondencję ze swoimi klientami i kontrahentami. Otóż istnieją biurowe artykuły papiernicze (przykłady: https://www.biurowezakupy24.pl/pl/c/Artykuly-papiernicze/422), które znacznie taką korespondencję ułatwiają.

Korespondencja masowa – typowe błędy

Wiele firm jest zmuszonych do nadawania przesyłek listowych pocztą do klientów. Niektóre firmy korzystają wprawdzie z nowoczesnych narzędzi – komputerów i drukarek – do stworzenia listu, ale same listy są ręcznie adresowane. Ilość tych listów często idzie w tysiące. Można tylko współczuć sekretarkom czy innym osobom odpowiedzialnym za ręczne adresowanie tych kopert.

Etykiety samoprzylepne – znaczne udogodnienie w korespondencji

A wystarczy przecież posłużyć się takim biurowymi artykułami papierniczymi, jakimi są etykiety samoprzylepne, by znacznie uprościć i ułatwić sobie pracę. Firmy posiadają przecież bazy danych klientów i mogą je wykorzystać do drukowania takich etykiet. Dodatkowo np. w pakiecie biurowym Microsoft Office istnieje opcja korespondencji seryjnej i dzięki niej można stworzyć setki a nawet tysiące naklejek zaadresowanych do klientów. Ważną zaletą etykiet uniwersalnych jest to, że można stosować je w drukarkach atramentowych i laserowych, jak również w kserokopiarkach.