FinTech jest to jedne z sektorów gospodarki , z który spotykamy się w branży finansowej. Firmy należące do tego sektoru najczęściej ,swoje usługi sprzedają za pomocą internetu.

Aby móc należeć do tej branży, potrzebne jest wysokie zaawansowanie technologiczne, które umożliwia dostarczenie lub tworzenie nowych usług finansowych. Rozwiązania te są korzystne dla obu stron za równo dla konsumentów ,jak i producentów. Ceny transferowe tłumacząc na język zrozumiały dla każdego to cena stosowana w wymianie pomiędzy podmiotami powiązanymi, w szczególności w ramach jednej grupy kapitałowej. Znaczną część transakcji na rynku biznesowym stanowią transakcje między podmiotami powiązanymi, należą do nich przepływ towarów pomiędzy różnymi firmami trudniącymi się w handlu. do następnej z ważnych grup tego procesu należą różnorakie świadczenia usług dla osób fizycznych oraz prawnych. Ceny transferowe stosowane w tych transakcjach mogą mieć decydujący wpływ na ostateczną wysokość zysków lub strat – https://www.pwc.pl/pl/uslugi/doradztwo-podatkowe/ceny-transferowe.html . A ostatecznie ,także na konkurencyjność grupy wobec innych przedsiębiorstw na rynku lokalnym , krajowym a nawet międzynarodowym.

Wymiana w gałęzi finansowej nie należy do rzeczy z którymi typowy „kowalski” , może sobie w łatwy sposób poradzić .Trudności te często ,są spowodowane obowiązkową znajomością wysoko wyspecjalizowanego języka i tonu, co przeszkadza w odnalezieniu się nowych osób w tej konkretnej branży . Podstawą dobrego i trwałego zaistnienia w internecie jest dobrze przygotowana kampania ,aby zaprezentować się przed potencjalnymi klientami , należy umieścić w niej szczegółowy i zarazem wyczerpujący cel naszej firmy oraz nasze dążenia w rozwijaniu jej. Nieważne =, czy kierujesz kampanię do przedsiębiorców, czy klientów indywidualnych, nikt z nich nawet nie spojrzy na , wypełnione poważnym słowem reklamy .Ostatnie ankiety i sprawdzania rynkowe pokazały ,że klient średnio skupia swoją uwagę zaledwie przez 30 sekund , więc naszym obowiązkiem jest czas ten dobrze wykorzystać , aby nie stracić szansy na pozyskanie klienta.podstawą sukcesu jest wyczucie chwili oraz szczypta humoru . Dlatego ,że klienci chętniej nawiązują współpracę z firmami, które przekazują identyczne treści co ich ulubieńcy.